• تاریخ انتشار : 1399/11/06 - 09:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 63
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معاونت غذا و دارو

برگزاری نشست قطب منطقه ۱۰ آمایش کشوری در حوزه مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

نشست قطب منطقه 10 آمایش کشوری در حوزه مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی باهدف هم اندیشی در خصوص موضوعات جاری در منطقه 10 آمایشی کشور در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه قطب منطقه ۱۰ آمایش کشوری در حوزه مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، باهدف هم اندیشی در خصوص موضوعات جاری در منطقه ۱۰ آمایشی کشور روز یکشنبه 5 بهمن 99 در دفتر مدیریت غذا برگزار شد.
در این نشست، مهندس آقامحسنی ضمن خیر مقدم، به بررسی دستور جلسه با محوریت بررسی سامانه TTAC و مسائل مربوطه،ارزیابی عملکرد مسئولین فنی واحدهای تولیدی شناسه گذاری محصولات آرایشی و بهداشتی و نحوه کنترل توزیع فرآورده ها پرداخت و در ادامه اعضای حاضر نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص دستور جلسه اعلام کردند.

توضیح اینکه این جلسه با حضور مهندس زینب آقامحسنی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو تهران، مدیران اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی و نماینده اداره کل مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت
  • کد خبر : 244296
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *