• تاریخ انتشار : 1403/07/21 - 15:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه

دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو بازدید کرد.

بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی سرپرست معاونت غذا و دارو روز 21 مهرماه 1403 از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو، تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو بازدید کرد.

در این بازدید دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی به همراه دکتر امینی مدیر آزمایشگاه و مهندس فاضلی فرد ضمن بازدید از امکانات و توانایی بخش های فنی، گفتگو و آشنایی با کارشناسان از نزدیک در جریان دامنه فعالیت آزمایشگاه، تجهیزات و نحوه فعالیت همکاران قرار گرفت.

توضیح اینکه : در این بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو به اهمیت توسعه فعالیت های علمی مجموعه و نوسازی زیرساخت های آزمایشگاه در راستای سلامت و ایمنی کارکنان تاکید نمود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار مدیریت آزمایشگاه
  • کد خبر : 281284
ادمین آزمایشگاه
تهیه کننده

ادمین آزمایشگاه

تصاویر

بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه