• تاریخ انتشار : 1398/04/18 - 15:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به همت معاونت غذا و دارو

برگزاری جلسه پیگیری روند پیشرفت تفویض اختیارات معاونت غذا و دارو به شبکه های بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه

جلسه پیگیری روند پیشرفت تفویض اختیارات معاونت غذا و دارو و بررسی چالش های مرتبط گشت های مشترک با شبکه های بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه با حضور معاون غذا و دارو برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه پیگیری روند پیشرفت تفویض اختیارات معاونت غذا و دارو و بررسی چالش های مرتبط گشت های مشترک با شبکه های بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر منان حاجی محمودی، معاون غذا و دارو، دکتر علیرضا صدرایی مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه، رابطین شبکه های بهداشتی درمانی و مدیران و برخی کارشناسان معاونت غذا و دارو روز دوشنبه 17 تیر 98 در محل دفتر معاون غذا و دارو تشکیل شد.
در ابتدای جلسه دکتر حاجی محمودی ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت در خصوص شفاف سازی تفویض اختیارات بازرسی ها مطالبی را عنوان کرد و در خصوص چک لیست های استاندارد موجود در بازرسی از بیمارستان ها و چک لیست های طراحی شده برای بازدید از اماکن عمومی  پس از تایید نهایی بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه مهندس طاهره آزمون نماینده مرکز بهداشت جنوب در خصوص بازدید عطاری ها و آرایشگاه ها به وسیله چک لیست های مدون توضیحاتی را ارائه داد و گفت: برای بازرسی از انبارها و باشگاههای ورزشی چک لیست هایی در مرحله بازنگری و سپس بارگذاری در دستور کار قرار دارد.
توضیح اینکه حاضرین در جلسه در خصوص چک لیست های تجمیع شده معاونت غذا و دارو با معاونت بهداشت پیشنهاد دادند که به صورت پایلوت در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرا گذاشته شود.
همچنین مقرر شد کماکان رابطین شبکه های بهداشتی درمانی با مدیریت های معاونت غذا و دارو در ارتباط بوده و نسبت به پیگیری امور مرتبط با تفویض اختیار به شبکه ها اقدام نمایند.
یادآور می شود در این جلسه در خصوص نحوه فعالیت دفاتر خدمات سلامت توضیحاتی از سوی دکتر صدرایی و رابطین شبکه های بهداشتی درمانی ارائه و حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان دکتر حاجی محمودی از حضور مدیران شبکه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو در جلسه تشکر کرد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244739
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی