• تاریخ انتشار : 1402/09/08 - 09:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه برتر معاونت غذا و دارو دانشگاه در حوزه صیانت از حقوق شهروندی برای هفتمین سال پیاپی

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برای هفتمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر رعایت شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در سال 1401 شد.

کسب رتبه برتر معاونت غذا و دارو دانشگاه در حوزه صیانت از حقوق شهروندی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو ،درارزیابی صورت گرفته توسط دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در سال 1401, معاونت غذا و دارو از لحاظ رعایت شاخص های ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی موفق به کسب رتبه برتر در سطح دانشگاه شد.

به همین مناسبت دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اهدا لوح سپاس خطاب به دکتر سید اسمعیل سادات ابراهیمی سرپرست معاونت غذا و دارو از ایشان قدردانی نمود .

در متن این لوح آمده است:

جناب آقای دکتر سید اسمعیل سادات ابراهیمی

سرپرست محترم معاونت غذا و دارو دانشگاه

ارائه خدمات سلامت به آحاد جامعه با حفظ کرامت ایشان و توجه به منزلت انسانی خدمت گیرندگان،یکی از عمده ترین اهداف دانشگاه است و رعایت حقوق شهروندی لازمه تحقق این هدف بزرگ می باشد. براساس طرح صیانت از حقوق شهروندی که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا می شود، همه واحدها تلاش دارند تا زیرساختهای مرتبط با این طرح را مهیا نمایند و دانشگاه را در راه نیل به این امر مهم سوق دهند.

به استناد ارزیابی انجام شده توسط مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه، در سال 1401 از آنجا که معاونت غذاو دارو در خصوص صیانت از حقوق شهروندی، تلاش پرثمری داشته است، بعنوان معاونت برتر برگزیده شده است، ضمن قدردانی از شما و همکاران محترم آن مرکز،لوح سپاس صیانت از حقوق شهروندی به آن واحد اعطاء می گردد.

امیدوارم این تلاش، نویدبخش ارتقاء سطح خدمات،رضایتمندی و تکریم مراجعین باشد.

دکتر حسین قناعتی

 رئیس دانشگاه

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 252460
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی