• تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 11:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی

جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی (سرم) و نکات مربوط به ثبت عوارض دارویی و قاچاق دارو توسط مدیریت نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت معاونت غذا و دارو برای مدیران پرستاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در محل معاونت درمان برگزار شد.

جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو،جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی (سرم) و نکات مربوط به ثبت عوارض دارویی و قاچاق دارو با حضور دکتر حنانه برادران مدیر نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت معاونت غذا و دارو برای مدیران پرستاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در تاریخ 20تیر 1403 در محل معاونت درمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم رنجبران در خصوص کتابچه های توزیع شده در بیمارستان ها و اهمیت تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی و ناسازگاری دارو و سرم ها توضیحات کلی ارائه نمود ودر ادامه دکتر برادران نیز در خصوص اهمیت این موضوع، علت اجرای این طرح  و گزارش بازرسی های انجام شده تا کنون را نیز بیان کرد.

مدیر نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت نیز همچنین توضیحات موردنیاز در خصوص قاچاق اقلام سلامت محور و نحوه بررسی اصالت دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی را عنوان ودر خصوص کارنامه ثبت عوارض جانبی بیمارستان ها در سال 1402 بررسی شده و اهمیت ثبت عارضه و مشکلات موجود در این راستا توضیحات لازم را عنوان کرد.

توضیح اینکه:در این جلسه که با حضور سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه ومدیران پرستاری بیمارستان های دانشگاه تشکیل شد، در خصوص بررسی مشکلات مهم بیمارستانی صحبت شد و مقرر گردید مدیران  پرستاری موارد ذکر شده را به همکاران بیمارستان منتقل کنند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار مدیریت نظارت و پایش فراورده های سلامت
  • کد خبر : 271114
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی جلسه آموزشی تجویز و مصرف منطقی محلول های حجیم تزریقی