• تاریخ انتشار : 1401/06/22 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون غذا و دارو دانشگاه از شعبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا (دانشگاه سبطین)

دکتر جلال غفارزاده، معاون غذا و دارو از شعبه بین‌الملل این دانشگاه در شهر کربلا «دانشگاه سبطین» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر غفارزاده و هیئت همراه روز دوشنبه 21 شهریور 1401 از شعبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا (سبطین) بازدید کردند.
در این دیدار دکتر که محمد شریعتی، قائم‌مقام رئیس دانشگاه سبطین (ع)، دکتر مهدی شفیعی معاون علمی دانشگاه، دکتر سید حسن مصطفوی مشاور ریاست دانشگاه و مهندس جواد رفیع مشاور و مدیرکل حوزه ریاست شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در عراق (دانشگاه سبطین) نیز حضور داشتند، معاون غذا و دارو از نزدیک در جریان برنامه ها و اقدامات انجام شده، قرار گرفت.
دکتر شریعتی ضمن معرفی دانشگاه سبطین (ع) با بیان اینکه این دانشگاه، دانشگاه نسل چهارم و ارتقا دهنده سلامت خواهد بود به تشریح برنامه های کلان و اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه پرداخت.
وی افزایش کیفیت آموزش بر مبنای متد علمی و روش دانشجو محور را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد، دانشجویان تربیت شده این دانشگاه به لحاظ علمی و تخصصی کارآمدی بالایی داشته باشند و به رشد نظام سلامت کمک کنند.
دکتر غفارزاده نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده از زحمات و تلاش های تیم دانشگاه تقدیر و راه اندازی این دانشگاه را نقطه عطفی در توسعه همکاری های دو کشور در زمینه های علمی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه در توسعه نظام سلامت و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی نقش مهمی ایفا کند.
معاون غذا و دارو دانشگاه پیشنهاد ارائه خدمات دارویی و راه اندازی دانشکده داروسازی و تربیت متخصص در این حوزه را در برنامه های آتی دانشگاه  مطرح کرد.
در پایان این دیدار، دکتر غفار زاده به همراه تیم دانشگاه سبطین (ع) از بخش های مختلف دانشگاه از جمله دانشکده ها، آزمایشگاه ها، سالن کنفرانس، کلاس ها و بخش های مختلف دانشگاه بازدید کردند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 226986
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *