• تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 12:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازرسان کمیته سلامت و صیانت از حقوق شهروندی با هدف بررسی و ارزیابی روند یکساله از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید کردند.

بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه کمیته سلامت و صیانت از حقوق شهروندی صبح امروز 25 اردیبهشت 1403 در محل سالن شورا معاونت  با حضور دکتر نجاریان مشاور معاونت غذا و دارو، مهندس مریم محمدزاده رئیس اداره امور عمومی ، کارشناس مسئول بازرسی ، زهرا فولادی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد دانشگاه و آرش قنبری مسئول صیانت از حقوق شهروندی  تشکیل شد.
در این جلسه ضمن گزارش فعالیت های انجام شده در طول یکسال جاری، شاخص های برنامه عملیاتی سلامت اداری اعم از ارتقا سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم، استقرار نظام جامع توسعه، رسیدگی به شکایات مردمی و مناسب سازی فضای اداری ویژه افراد توانخواه و معلولین و... مورد بررسی و پایش قرار گرفت.
همچنین در خصوص صورت جلسه های اختصاصی در طرح صیانت از حقوق شهروندی و شناسایی اعضاء گروه، لینک پیشنهادات و انتقادات، تعداد جلسات اخلاق حرفه ای برای کارمندان، شناسایی بسترهای جرم خیز و گلوگاه های فساد اداری و مالی به منظور پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی و شفاف سازی مراجعین به معاونت غذا و دارو و پیشنهاد به منظور رفع مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفت.
توضیح اینکه: مسئولین صیانت از حقوق شهروندی به همراه دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاون غذا و دارو و مهندس مریم محمدزاده رئیس اداره عمومی معاونت غذا و دارو از واحدهای مختلف این معاونت از جمله واحدهای اداره مخدر، دارو صعب العلاج بازدید کردند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 265690
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید بازرسان صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو دانشگاه