• تاریخ انتشار : 1403/07/24 - 09:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی دانشگاه به مناسبت روز جهانی غذا

مهندس کسری مومنیان مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی دانشگاه در پیامی 24 مهر روز جهانی غذا را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی دانشگاه به مناسبت روز جهانی غذا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو،مهندس کسری مومنیان مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی دانشگاه در پیامی 24 مهر روز جهانی غذا را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: روز جهانی غذا که مصادف با سالروز تاسیس سازمان جهانی خواربار و کشاورزی ملل متحد (FAO) است فرصتی برای توجه جهانی به موضوع غذا، اهمیت امنیت غذایی، عدالت در توزیع مواد غذایی و کاهش ضایعات آن را فراهم آورده است. به منظور یکپارچگی فعالیت ها در این زمینه، همه ساله شعاری با محوریت الگوی غذایی و رفع گرسنگی از سوی سازمان بین المللی فائو تعیین میگردد.

شعار روز جهانی غذا در سال جاری "حق برخورداری از غذا برای یک زندگی بهتر و آینده ای روشن تر" است و به اهمیت دسترسی مردم به غذای متنوع، مغذی، مقرون به صرفه و ایمن تاکید دارد.روز جهانی غذا یادآوری می‌کند که با حمایت از تولیدکنندگان غذای سالم، استفاده صحیح تر از منابع زمین، پیروی از رژیم‌های غذایی مغذی و متنوع و تغییر اقدامات روزمره با هدف کاهش ضایعات و اتخاذ سبک زندگی سالم و پویا، طرز فکر جدیدی اتخاذ کنیم.

در پایان لازم می دانم از تلاش‌ها و خدمات فعالان و دست اندرکاران حوزه تأمین، تولید، توزیع و نظارت بر غذای سالم از «مزرعه تا سفره» و بخصوص همه همکاران در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خالق یکتا برای همه این عزیزان سلامتی و بهروزی را خواستارم.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت
  • کد خبر : 281313
کلمات کلیدی
پریسا کریمی
تهیه کننده

پریسا کریمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه