• تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی مشاور رئیس سازمان غذا و دارو و مدیرکل حوزه ریاست از مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو

مهندس مهدی عاقل ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از نقش روابط عمومی ها به عنوان یاریگر تصمیم گیریهای مدیریتی و استراتژیک و پرچم داران توسعه آگاهی، اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، متن لوح سپاس به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر ابوالفضل نجاریان
مدیر محترم روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران
فرارسیدن، بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه تلاشگران حوزه ارتباطات در روابط عمومی معاونت های غذا دارو که در راستای سیاست های سلامت محور سازمان غذا و دارو در جهت شفاف سازی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گام برمی دارند تبریک و تهنیت عرض می کنم. نقش روابط عمومی ها و اصحاب رسانه به عنوان یاریگر تصمیم گیریهای مدیریتی و استراتژیک و پرچم داران توسعه آگاهی، اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان غذا و دارو انکار ناپذیر بوده و قابل تقدیر است. امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» مزین شده است روابط عمومی ها به عنوان یکی از ارکان مهم تاثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امید آفرینی، با هم افزایی درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.
ضمن گرامیداشت این روز و تقدیر از شما تلاشگران عرصه ارتباطات، از خداوند متعال توفیقات روز افزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می کنم.
مهندس محمد عاقل
مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 227034
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *