• تاریخ انتشار : 1398/12/20 - 12:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از معاون غذا و دارو دانشگاه

سید مهدی محمدی از توجه و همکاری بی دریغ دکتر منان حاجی محمودی در راستای همکاری و هماهنگی های موثردر اجرای سیاستهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، سید مهدی محمدی، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه قدرداني کرد.
متن تقدیر نامه به شرح ذیل است:
سرکار خانم دکتر منان حاجی محمودی
معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
سلام علیکم
بی تردید محوری ترین و کلیدی ترین عامل توسعه، کنش جمعی بین مجموعه کنشگران سیاسی، اداری و خصوصی است و عامل اصلی در تدوین و اجرای اصلاحات اقتصادی سیاسی بهینه و هدفمند در کشورهای پیشتاز بوده است.
در این راستا همکاری و هماهنگی های موثر جنابعالی در اجرای سیاستهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از رونق تولید و مبارزه با پدیده مذموم قاچاق به جهت نیل به توسعه اقتصادی کشور پشتوانه ای قابل اتکا در اجرای وظایف کمیسیون بوده و در پیشبرد سیاست های ابلاغی نقشی ممتاز ایفا نموده است.
لذا به مصداق آیه شریفه «لئن شكرتم لأزيدنّكم» برخود فرض میدانم از عنایات، توجه و همکاری بی دریغتان، خالصانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات جنابعالی را در همه عرصه های خدمت از درگاه خدا احدیت مسئلت دارم.
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در توسعه بیش از پیش کشور عزیزمان موفق و موید باشید.
سید مهدی محمدی
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244450
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *