• تاریخ انتشار : 1400/07/14 - 08:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه انعقاد تفاهم نامه مشترک معاونت غذا و دارو با اداره کل پست استان تهران

جلسه مشترک بررسی انعقاد تفاهم نامه همکاری میان معاونت غذا و دارو و اداره کل پست استان تهران در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

جلسه انعقاد تفاهم نامه مشترک معاونت غذا و دارو با اداره کل پست استان تهران عبدالرضا جنتی عطایی مدیر کل پست استان تهران,دکتر منان حاجی محمودی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه انعقاد تفاهم نامه مشترک بین معاونت غذا و دارو و اداره کل پست استان تهران، روز دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰در محل دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: این جلسه با هدف همکاری طرفین و با عنایت به مصوبات کمیته پیگیری شیوه نامه مبارزه با قاچاق مواد غذایی و آشامیدنی و به دلیل وصول شکایات متعدد در خصوص کالاهای سلامت محور مشکوک به غیر اصیل بودن در مراسلات پستی و با توجه به مکاتبات انجام شده با دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو به منظور تعیین تکلیف موضوع انعقاد تفاهم نامه بین اداره پست و معاونت‌های غذا و دارو دانشگاههای علوم پزشکی برگزار شده است.

همچنین  پس از بحث و گفتگو بین اعضا جلسه مقررگردید: نماینده‌ایاز معاونت غذا و دارو در کمیته‌های ماهانه مرکز توسعه تجارت الکترونیک حضور داشته باشد.

همچنین اعلام  شماره نامه‌های مبنی بر عدم همکاری سازمان غذا و دارو و دانشگاههای علوم پزشکی با مرکز توسعه تجارت الکترونیک به سازمان غذا و  دارو و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شود.

در ادامه این جلسه تفاهم نامه ای  بین اداره پست و معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی با حضور اداره کل بازاریابی و حراست شرکت پست به منظور تعریف دستور کار برای کارگزاران مستقر در پست در خصوص اقلام سلامت محورانعقادگردید.

همچنین تصیم گرفته شد که  با ایجاد دسترسی‌های گسترده‌تر نظیر دسترسی به فیلترینگ در سامانه رصد و پنل نظارتی سازمان غذا و دارو به مرکز توسعه تجارت الکترونیک؛ به منظور رسیدگی بهتر به شکایات و مشکلات تجارت در حوزه الکترونیکی محصولات سلامت محورنیزانجام گردد.

معاون غذا و دارواظهار داشت: برای بهره مندی مرکز توسعه تجارت الکترونیک به منظور صدور اینمادها و اقلام سلامت محور از نظرات فنی کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران استفاده شود و ارسال ایمیلی از مدارک و مستندات اداره پست مرتبط با انعقاد قرار داد با شرکت‌های کارگزاری از دفتر مدیر کل محترم پست استان تهران به دفتر مشاور اجرایی معاونت غذا و داروانجام شود.

درپایان مقرر شد پس از انجام بررسی‌های بیشتر، موارد مورد تفاهم  در قالب تفاهم نامه بین دو معاونت منعقد شود.

  توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، عبدالرضا جنتی عطایی مدیر کل پست استان تهران، محمد شهرابی فراهانی رئیس حراست پست استان تهران، دکتر ابوالفضل نجاریان  مشاور اجرایی معاونت و جمعی از مدیران، کارشناسان اداره نظارت برمواد غذایی آرایشی و بهداشتی، حقوقی و  سازمان غذا و داروبرگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244163
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *