• تاریخ انتشار : 1401/06/05 - 16:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم بزرگداشت روز کارمند و داروساز در معاونت غذا و دارو

مراسم بزرگداشت روز کارمند و روز داروساز با هدف قدردانی از زحمات کارکنان و داروسازان در معاونت غذا ودارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این مراسم با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو، دکتر مهشید مظفری مدیر اداره نظارت بر امور دارو و مواد مخدر، مهندس زینب آقا محسنی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی، دکتر حنانه برادران مدیر نظارت و پایش فرآورده های سلامت و جمعی از کارکنان و همکاران داروساز روز شنبه 5 شهریور 1401 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
دکتر نجاریان در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین از تلاشها و پیگیریهای مجدانه کارکنان معاونت غذا و دارو در راستای انجام کارهای محوله و تکریم ارباب رجوع تقدیر و تشکر کرد و روز کارمند را به آنها تبریک گفت.
مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو در ادامه گفت: روز داروساز فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم داروساز در چرخه نظام سلامت است.
دکتر نجاریان افزود: جامعه داروسازان از اصناف خدوم و دلسوز هستند که بهترین سال های زندگی خود را صرف علم آموزی، تجارب و مهارت های بالینی کرده اند و دغدغه ای جز رسیدگی به دردمندان و بیماران ندارند.
وی همچنین از تلاش ها و پیگیری های مجدانه کارکنان و داروسازان در اجرای طرح دارویار قدردانی کرد.
در ادامه دکتر مظفری، مهندس آقامحسنی و دکتر برادران ضمن تبریک روز کارمند و داروساز از زحمات کارکنان و داروسازان قدردانی کردند.
این مراسم با بریدن کیک یادبود روز کارمند و داروساز و گرفتن عکس دسته‌جمعی به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 226995
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *