• تاریخ انتشار : 1402/06/01 - 07:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو

جلسه‌ای با هدف بررسی پرونده های مربوط به صدور/ اصلاح و تمدید مجوزهای بهداشتی (پروانه ساخت، پروانه مسئول فنی و ...) ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و سایر موضوعات برگزار و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو

   به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو،  مهندس کاظمیان مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دبیر کمیسیون؛ هدف از برگزاری این جلسه را تعیین تکلیف در خصوص سایر موضوعات مطروحه و بررسی پرونده های مربوط به صدور/ اصلاح و تمدید مجوزهای بهداشتی دانست .

 در این کمیسیون پرونده های صدور پروانه مسئول فنی و موضوعات شامل صدور ثبت منبع ، بررسی نقشه و ... ، مطرح و در خصوص صدور مجوزهای بهداشتی موارد یاد شده بحث و تصمیم گیری شد.

همچنین در ادامه سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی در خصوص صدور پروانه ساخت و صدور و تمدید پروانه مسئول فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید..

توضیح اینکه کمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی واحدهای تحت پوشش معـاونت غـذا و دارو دانشگـاه علـوم پزشکی تهـران در تاریخ 31 مرداد 1402 بـا حضـور دکتر سید اسمعیل سادات ابراهیمی سرپرست معاونت غذا و دارو، مهندس کاظمیان مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، خانم فاضلی فرد نماینده آزمایشگاه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و دارو، نمایندگان شبکه بهداشت اسلامشهر و ری، مسئول حراست معاونت و کارشناسان مربوطه در دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت
  • کد خبر : 243616
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزاری شانزدهمین کمیسیون فنی قانونی غذایی و سومین کمیسیون فنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *