• تاریخ انتشار : 1401/10/05 - 11:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو

جلسه پیگیری امور مرتبط با تفویض اختیار به شبکه های بهداشت و درمان و روند پیشرفت برنامه با حضور معاون غذا و دارو برگزار شد.

جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این جلسه با حضور دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و دارو، دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر علی تاجدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دکتر علیرضا عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر و مدیران و روسای معاونت غذا و دارو روز دوشنبه 5 دی 1401 در محل دفتر معاون غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر غفارزده ضمن خیر مقدم به حاضرین هدف از تشکیل جلسه را پیگیری امور مرتبط با تفویض اختیار به شبکه های بهداشت و درمان و روند پیشرفت برنامه عنوان کرد.
معاون غذا و دارو در ادامه به معرفی راهبردهای کلان و برنامه چهارساله معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران (۱۴۰0-1404) پرداخت و گفت: افزایش ســهم حمایت از تولید محصولات و بهبود خدمات در دستیابی عادلانه آحاد مردم به سبد غذایی سالم، استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های بالقوه کشوری به منظور تقویت و توسعه وظایف نظارتی و خدماتی، افزایش بهره وری از منابع اطلاعاتی موجود و ارتقا سطح فرهنگی جامعه، دســتیابى به توســعه علــوم و فناوری هاى نویــن و نافع، متناسب با اولویت ها و نیازها و مزیت هاى نسبى کشور و استفاده از ظرفیت های نوین الکترونیک برای تقویت و توسعه وظایف نظارتی و خدماتی از اهداف کلان این معاونت است.
وی افزود: در راستای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی بهتر، باید تعامل بیشتر با شبکه های بهداشت و درمان داشته باشیم.
در ادامه روسا و مدیران شبکه های بهداشت و درمان به معرفی چارت سازمانی، زیرساخت ها و نیازمندی های خود پرداختند و حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطرح شده عنوان کردند.
در این جلسه مقرر شد، تعداد مراکز تحت پوشش هرشبکه براساس منطقه جغرافیایی به منظور تهیه چارت سازمانی به معاونت غذا و دارو ارسال و ملزومات مورد نیاز برای بازرسی مشخص شود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 226926
مدیر سایت
تهیه کننده

مدیر سایت

برگزاری جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو برگزاری جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو جلسه تفویض اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان در معاونت غذا و دارو

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *