• تاریخ انتشار : 1403/02/02 - 09:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 135
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

به مناسبت هفته سلامت:

بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه

به منظور ایجاد شادی و نشاط و سلامت جسمانی کارمندان معاونت غذا و دارو، سالن ورزشی در ساختمان شماره دو دانشگاه در دومین روز از هفته سلامت ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه بازگشایی شد.

بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، صبح امروز 2 اردیبهشت 1403سالن ورزشی معاونت غذا و دارو برای کارمندان این حوزه بازگشایی شد .

مازیار مرادی مربی و مسئول سالن ورزشی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد سلامت جسم ، روح و نشاط فکری کارمندان گفت: برنامه های ورزشی از محورهای اصلی فعالیت های فوق برنامه معاونت غذا و دارو است.

وی افزود: این سالن که در ساختمان شماره دو دانشگاه قراردارد، دارای 2 دستگاه دوچرخه ثابت مگنتی،2 دستگاه دوچرخه برقی، 2 دستگاه تردمیل و یک اسکی فضایی و دستگاههای تمرین با وزنه پیشرفته است و در هر نوبت  فعالیت توان ارائه خدمات به بیش از  25 نفر را دارد.   

توضیح اینکه: این سالن آماده ارائه خدمات ورزشی در روزهای زوج برای آقایان و روزهای فرد ویژه بانوان است.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 263676
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه بازگشایی سالن ورزشی ویژه کارمندان معاونت غذا و دارو دانشگاه