• تاریخ انتشار : 1400/02/28 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استقرار غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه در نمایشگاه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه؛ معاونان، مسئولان و کارکنان دانشگاه و رؤسای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از غرفه معاونت غذا و دارو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، معاونت غذا و دارو در «نمایشگاه تصویر و شهرت دانشگاه؛ 170 سال درخشش در صحنه ملی و جهانی» که به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده بود؛ با برپایی غرفه حضور فعال داشت.
دکتر کریمی رئیس دانشگاه، معاونان، مسئولان و کارکنان دانشگاه و رؤسای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از غرفه معاونت غذا و دارو بازدید کردند.
در جریان بازدید دکتر کریمی رئیس دانشگاه از غرفه معاونت غذا و دارو، دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو ضمن بیان عملکردهای روابط عمومی در طی سالهای اخیر، در خصوص دستاوردهای این معاونت از قبیل تدوین کتاب پروتکل های دارویی، ساخت کلیپ های آموزشی، کاریکاتور و ... توضیحاتی ارائه دادند.  
در غرفه معاونت غذا و دارو کتاب پروتکل های دارویی تدوین شده توسط معاونت غذا و دارو و آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه گرافیک، اینفومیشن و کاریکاتور، کلیپ های آنتی شایعه، نشانگر رنگی، برچسب اصالت و مکمل های بدنسازی به نمایش گذاشته شد.
همچنین بروشور و پوستر طراحی شده توسط معاونت غذا و دارو از قبیل معرفی برچسپ اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل از تقلبی و قاچاق، استفاده غیر مجاز از هورمون ها در ورزش، مصرف قند کمتر، باورهای تغذیه ای غلط در مورد دیابت، مقاومت های آنتی بیوتیکی، آب های بسته بندی شده، درمان منطقی با گیاهان دارویی (طبیعی و سنتی)، ایمنی غذا از مزرعه تا بشقاب (چراغ راهنما)، نمک و سدیم، غذاهای بهتری انتخاب کنیم و ... در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت.
در این غرفه ضمن آموزش برچسب کنترل اصالت و سلامت کالا و نحوه برچسب خوانی به مراجعه کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات "1۹۰" و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت محور "۲۰۰۰۸۸۲۲" در اختیار آنها قرار داده شد تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه دارند از آن شماره تلفن ها استفاده کنند.
توضیح اینکه در طول زمان برپایی این نمایشگاه کلیپ های ۱۲ ثانیه ای معرفی برچسب اصالت کالا به منظور اطلاع رسانی، در غرفه معاونت غذا و دارو به نمایش گذاشته شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244226
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *