• تاریخ انتشار : 1398/04/11 - 14:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت 12 تیر ماه

استقرار غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو دانشگاه در بازار سبزه‌میدان تهران

غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو دانشگاه باهدف ارتقای آگاهی عموم مردم با محوریت فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای اصیل و سالم در جهت سلامت جامعه در بازار سبزه‌میدان تهران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو،  به مناسبت فرا رسیدن 12 تیرماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو تهران باهدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسب اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت‌محور اصیل و تقلبی (قاچاق) با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو و کارشناسان معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی روز سه شنبه 11 تیر 98 در محل سبزه‌میدان (بازار بزرگ تهران) برپا شد.
کارشناسان حاضر در این غرفه، ضمن آموزش برچسب اصالت کالا به مراجعه‌کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات '۱۴۹۰'و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت‌محور '۲۰۰۰۸۸۲۲' را در اختیار آن‌ها قراردادند تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه‌دارند از آن شماره تلفن‌ها استفاده کنند.
همچنین بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نحوه کار با سامانه استعلام اصالت کالا را با استفاده از تپلت و تلفن همراه توسط کارشناس حاضر در این غرفه آموزش دیدند.
در این غرفه بروشورهایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت‌محور وارداتی و نظام ردیابی و داخلی، ره‌گیری و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت‌محور  'ttac 'بین بازدیدکنندگان توزیع شد.
این غرفه با همکاری صمیمانه هیئت‌امنا و شهرداری بازار تهران، معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برپا شد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244750
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر