• تاریخ انتشار : 1398/12/20 - 10:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه تجهیزات و دارو و نحوه تأمین نیازهای بیماری کرونا در مجموعه داروخانه های 13 آبان در معاونت غذا و دارو

جلسه‌ای باهدف بررسی وضعیت و نیازهای بیماران بستری مبتلابه کرونا و کادر درمانی به تجهیزات و دارو و نحوه تامین نیازها توسط مجموعه 13 آبان در دفتر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، این جلسه با حضور دکترمنان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه، دکتر محمدرضا روئینی سرپرست داروخانه‌های بیمارستانی، مهندس سعید غفوری رئیس اداره تجهیزات معاونت غذا و دارو، دکتر مونا کارگر مسئول واحد تحقیق و توسعه و مدیران فنی داروخانه‌های بیمارستانی منتخب در محل معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.
در این جلسه دکتر حاجی محمودی گفت: ازآنجاکه خطر ویروس کرونا موضوعی جدی است و باید با رویکردی تهاجمی و برنامه‌ریزی دقیق هرروز از اضافه شدن مبتلایان به این بیماری پیشگیری کرده و از تعداد مبتلایان به این بیماری کاست؛ معاونت‌های غذا و دارو درراستای تأمین تجهیزات و دارو در این امر حیاتی ایفای نقش می‌کنند.
وی در ادامه افزود: این مجموعه در تأمین تجهیزات موردنیاز بیماران هیچ مضایقه‌ای ندارد و تا آنجا که در توان دارد تلاش می‌کند هرچه سریع‌تر قسمتی از مشکل تأمین تجهیزات موردنیاز را برطرف کند.
در ادامه اعضا حاضر در جلسه به بررسی مشکلات موجود پرداخته و تصمیمات لازم گرفته شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244451
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *