• تاریخ انتشار : 1400/10/12 - 07:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و اداره کل تعزیرات حکومتی شهر تهران

جلسه تعامل و همکاری معاونت های غذا و دارو، درمان و بهداشت دانشگاه و اداره کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این جلسه روز یکشنبه 5 دی 1400 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، فرزاد آقایی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران، شهرام سپهرنژاد رئیس مجتمع پزشکی تعزیرات حکومتی تهران، دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی، مهندس زینب آقامحسنی مدیر نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و کارشناسان حقوقی معاونت غذا و دارو در محل دفتر معاون غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر حاجی محمودی ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: هدف از برگزاری این جلسه تعامل و همکاری معاونت های غذا و دارو، درمان و بهداشت دانشگاه و اداره کل تعزیرات حکومتی شهر تهران است.
در این جلسه مشکلات فی مابین معاونت های غذا و دارو، درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و تعزیرات حکومتی بررسی شد و حاضرین پیشنهاد و راهکارهای خود را عنوان کردند.
در  پایان معاون غذا و دارو به جمع بندی موارد مطرح شده پرداخت و مقرر شد: اصول گزارش های بازدید به انضمام کلیه مستندات مربوطه توسط معاونت های غذا و دارو ، درمان و بهداشت دانشگاه به تعزیرات حکومتی ارسال شود، شعب تعزیرات به شماره گزارش ها و مکاتبات دانشگاهها و معاونت ها در موارد مکاتبات صورت گرفته و استعلام های به عمل آمده توسط  شعب تعزیرات استناد کنند، برای گشت مشترک و ارتباط با مسئول واحد گشت مشترک تعزیرات به منظور بازدید های هدفمند و موارد خاص و با سابقه توسط معاونت های غذا و دارو، درمان و بهداشت دانشگاه هماهنگی و اعلام کتبی صورت گیرد.
همچنین مصوب شد: کلیه مستندات مربوط به موضوع شکایت مردمی و انجام بازرسی و بررسی آن و اعلام نتیجه و حسب مورد اعلام تعرفه های قانونی، تنظیم گزارش مستند برای ارسال به تعزیرات (در صورت احراز وقوع تخلف یا جرم) توسط معاونت های غذا و دارو، درمان و بهداشت دانشگاه ارسال شود، مشخصات کامل متهم از جمله آدرس، کد ملی، شماره تماس، مشخصات کامل کالای مکشوفه و اقدامات صورت گرفته درج شود و آراء صادره به دانشگاهها و معاونت ها توسط شعب تعزیرات ارسال شود.


  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244084
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *