• تاریخ انتشار : 1402/11/14 - 08:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 273
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی

مدیر اداره نظارت برمواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران از کشف حدود دو تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی واقع در شهرری خبر داد.

کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو،مهندس کسری مومنیان مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی از کشف حدود دو تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی خبرداد و گفت: طبق گزارش واصله به معاونت غذا و دارو در شامگاه روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه سال جاری، مبنی بر تولید وبسته بندی غیر مجاز و تقلبی چای در محل مسکونی واقع در شهرری، کارشناسان این معاونت در معیت اطلاعات پلیس امنیت فراجا به محل اعزام شدند.
وی افزود: طبق مشاهدات چای بی‌نام و نشان در شرایط کاملاً غیر بهداشتی با استفاده از برچسب ها و لیبل‌های تقلبی با نام تجاری یکی از برندهای چای بسته‌بندی می‌شدند.
مدیر اداره نظارت برمواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده محموله حدود۲ تنی، چای تقلبی توقیف و اقدامات قانونی لازم صورت گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 258335
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی کشف حدود ۲ تن چای تقلبی در یک منزل مسکونی