• تاریخ انتشار : 1400/08/05 - 15:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر محمدرضا شانه ساز معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با اهدای لوح سپاس از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه، در حوزه غذا و دارو و پاسداری از سلامت جامعه و مبارزه با ویروس کووید 19 قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، متن تقدیرنامه به شرح زیر است:
سرکار خانم دکتر منان حاجی محمودی
معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران
گرچه تقدیر الهی بر آن بود که همکاری شما عزیزان با سختی ایام سیلاب ها برای هموطنان در اکثر شهرهای کشور آغاز و با تحمیل شدیدترین تحریم های ضد انسانی توسط دشمنان و شیوع ویروس کرونا همراه شد، لیکن علی رغم همه این مرارت ها و تلخی ها، شیرین ترین ثمره این روزهای سخت، همدلی و وفاق عزیزان در عرصه خدمت به مردم شریف کشورمان و موجب اثبات حقانیت دست اندرکاران نظام سلامت در حوزه اقلام سلامت محور در اذهان عمومی گردید.
به دور از هر اغراقی امید به زندگی و ارتقاء سلامت جامعه مرهون تلاش های صادقانه و خالصانه شما همدلان، بزرگواران و تلاشگران در سنگر معاونت غذا و دارو، در خط مقدم پیشگیری و درمان بیماری کرونا می باشد.
بی شک ایثارگران در هر نقطه ای از میهن اسلامی، خود را خادم مردم و وفادار به این مرز و بوم می دانند و شما به حق از جمله ایثارگران خط مقدم جبهه دفاع از سلامت جامعه بوده و هستید. قطعا مردم و نسل آینده به وجود شما مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهند بالید و قدردان زحمات خانواده های شهدای معظم مدافعان سلامت خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار شما وعده قطعی خداوند متعال است. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، بدین وسیله از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر شما در حوزه غذا و دارو و پاسداری از سلامت جامعه و مبارزه با ویروس کووید 19 تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است با اتکال به الطاف لایزال الهی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و الهام گرفتن از فراین مطاع مقام معظم رهبری همواره موفق و موید باشید.
دکتر محمدرضا شانه ساز
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو  

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244132
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *