• تاریخ انتشار : 1400/07/19 - 16:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

غرفه معاونت غذا و دارو در ششمین نمایشگاه ایران فارما

ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما امسال با حضور، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو و متخصصان و حیات آفرینان حوزه سلامت در مصلی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، غرفه معاونت غذا و دارو در ششمین نمایشگاه ایران فارما 2021 از 19 تا 21 مهر ماه از ساعت ۸:۳۰ تا 18 برقرار است.
اهداف این نمایشگاه که هرساله پیگیری می‌شود در راستای توسعه صنایع داروسازی کشور با همکاری سازمان‌های ذیربط، وزارت بهداشت، وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت است؛ که اولین هدف این نمایشگاه توسعه صادرات و از دیگر اهداف این نمایشگاه بیان مشکلاتی است که گریبانگیر صنعت مانند قیمت‌گذاری دارو، نرخ ارز، هزینه‌های IRC و ... است تا این مشکلات مرتفع شوند.

در این نمایشگاه 509 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه شرکت کردند که از این تعداد 413 شرکت داخلی و 96 شرکت خارجی از 23 کشور حضور دارند.

با توجه به اینکه یکی از رسالت های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران فرهنگ سازی و آموزش افراد جامعه در رابطه با طرح برچسب کنترل اصالت و تشخیص کالاهای سلامت محور اصیل و تقلبی از یکدیگر است، بدین منظور این معاونت در نمایشگاه ایران فارما در تاریخ ۲ تا ۴ مهر ماه از ساعت ۸:۳۰ تا 18 در محل مصلی تهران شرکت کرده و غرفه ای را در ورودی 15 شبستان، سالن G برپا کرده است.
توضیح اینکه در این غرفه کارت  QRCODE معاونت غذا و دارو به همراه بروشور های اطلاع رسانی توزیع می شود.

همچنین آموزش نحوه استعلام اقلام وارداتی از سامانه ttac و آموزش برچسب کنترل اصالت و نمایش آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه برچسب کنترل اصالت برگزار می شود.

دکتر حسین قناعتی، شرپرست دانشگاه، دکتر  منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر محمد شریف زاده رئیس دانشکده داروسازی، دکتر عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمدرضا روئینی رئیس داروخانه های بیمارستانی دانشگاه و داروخانه 13 آبان از غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244162
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *