• تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 10:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی سبزی با هدف بهبود شرایط تولید و کاهش عدم انطباق در محصول سبزی برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع تولید و مشکلات واحد های تولید و بسته بندی سبزی در تاریخ 31 اردیبهشت 1403با حضور مهندس کسری مومنیان مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی ، سرگروههای گروه فراورده های گوشتی،کنسروی،سبزی و سایر کارشناسان مرتبط ،مدیران عامل و مسئولین فنی واحد های تولید کننده و بسته بندی سبزی تحت نظارت این معاونت، در محل سالن شورا برگزار شد. دراین جلسه مهندس مومنیان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ضوابط استانداردهای تولید و بسته بندی سبزی به بحث و تبادل نظر و گفتگو در جهت رفع موانع و مشکلات، بهبود شرایط تولید و کاهش عدم انطباق در محصول سبزی پرداخت.

همچنین : در این جلسه در خصوص کنترل محل خرید سبزی و پایش تامین کنندگان ، استفاده از نوع و مقدارسم و زمان و اثر بخشی گند زدای مصرفی، نوع خاک مصرفی جهت گلخانه ها در زمین های کشاورزی جهت محصول سبزی، هماهنگی با کارشناس پژوهشگاه استاندارد و ارائه مطالعات پیشین به منظور تجدید نظر استاندارد در محصول سبزی خوردن و بررسی نوع عدم انطباق ها در سبزیجات مختلف و اقدام اصلاحی انجام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توضیح اینکه: در پایان جلسه مقرر گردید هماهنگی های لازم با دانشگاه های ایران، شهید بهشتی به جهت برگزاری جلسات هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص موارد انجام گیرد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت
  • کد خبر : 266583
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبزی