• تاریخ انتشار : 1399/08/28 - 10:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به همت معاونت غذا و دارو

برگزاری وبینار آموزشی پیشگیری از ابتلا به دیابت با سبک زندگی سالم و تغذیه مناسب

به مناسبت هفته جهانی دیابت آموزش مجازی پیشگیری از ابتلا به دیابت با سبک زندگی سالم و تغذیه مناسب باهدف افزایش آگاهی مخاطبین سرای محله بلوار کشاورز، جمالزاده و وصال شیرازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این وبینار آموزشی باهدف افزایش آگاهی مخاطبین سرای محله بلوار کشاورز، جمالزاده و وصال شیرازی روز دوشنبه 26 آبان ۹۹ برگزار شد.
مهندس بیتا نافعی کارشناس نظارت و پایش فرآورده های سلامت معاونت غذا و دارو در مورد نحوه صحیح غذا خوردن به آهسته غذا خوردن، استفاده از بشقاب غذایی کوچکتر، عدم صرف غذا مقابل تلویزیون و ... اشاره کرد.
وی در ادامه روش های افزایش فعالیت بدنی را استفاده از فیلم های ویدوئی آموزشی، انجام کارهای خانه با موزیک شاد، نرمش حین تماشای تلویزیون و ... بر شمرد.
کارشناس نظارت و پایش فرآورده های سلامت معاونت غذا و دارو به طبخ غذا به روش سالمتر و استفاده از ادویه ها، سبزیجات و میوه جات به جای نمک، شکر و ... تاکید کرد.
مهندس نافعی افزود خرید سالم با دقت به نشانگرهای رنگی و انتخاب محصولاتی که رنگ قند، چربی و نمک آن ها سبز و یا نارنجی باشد و از مایعات کم کالری و  سالم به جای نوشیدنی های پرکالری استفاده شود.
در پایان حاضرین در این وبینار آموزشی سوالات خود را در خصوص موارد مطرح شده بیان کردند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار مدیریت نظارت و پایش فراورده های سلامت
  • کد خبر : 244338
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *