• تاریخ انتشار : 1401/03/25 - 12:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست فوق العاده قطب منطقه ۱۰ آمایش کشوری در حوزه مدیریت نظارت بر امور دارو و مخدر

نشست فوق العاده قطب منطقه 10 آمایش کشوری در حوزه نظارت بر امور دارو و مخدر باهدف هم اندیشی در خصوص موضوعات جاری در منطقه 10 آمایشی کشور در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این نشست با حضور دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر جمشید سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر مهران ولایی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیران و روسای نظارت بر امور دارو و مخدر  سه دانشگاه روز یکشنبه 22 خرداد 1401 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در این نشست، دکتر غفارزاده ضمن خیر مقدم، هدف از برگزاری جلسه را بازبینی ضابطه نظام توزیع داروهای تحت کنترل توسط داروخانه ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ضابطه ای از سوی سازمان غذا و دارو ابلاغ شده است که از لحاظ اجرا دارای مواردی است که نیاز به بررسی بیشتر دارد.
در ادامه موارد ابهام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطرح شده عنوان کردند.
در پایان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران به جمع بندی موارد مطرح شده پرداخت و مقرر شد: در خصوص مشکلات موجود، مکاتبه با سازمان غذا و دارو صورت گیرد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت دارو,اخبار معاونت
  • کد خبر : 227021
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *