• تاریخ انتشار : 1403/02/07 - 13:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 103
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی غرفه سلامت درمحل برگزاری نمازجمعه

به مناسبت هفته سلامت، غرفه آموزشی و سلامت از سوی اداره نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی در محل برگزاری نماز جمعه( دانشگاه تهران) برپاشد.

برپایی غرفه سلامت درمحل برگزاری نمازجمعه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، غرفه آموزشی و معرفی نشانگرهای رنگی تغذیه ای و نشان ایمنی و سلامت با حضور مهندس زینب درویش ،حمیده بردستانی و نگین احمدین کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در محل برگزاری نماز جمعه (دانشگاه تهران)، در تاریخ 7اردیبهشت 1403 برگزار شد.
همچنین: در این غرفه آموزشی، در خصوص نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای و نشان ایمنی و سلامت با استفاده از استند و پوستر معرفی و پمفلت‌هایی در این خصوص به نمازگزاران توزیع شد.

توضیح اینکه: کارشناسان اعزامی معاونت غذا و دارو با در دست داشتن بروشورهای راههای تشخیص کالای قاچاق و اصیل و نشانگرهای رنگی مراجعه‌کنندگان را با آرم سازمان غذا و داروآشنا کرده و  پمفلت های کاهش مصرف قند، نمک و چربی‌ها، افزایش فعالیت و تحرک، افزایش مصرف سبزی‌ها و میوه‌ها و دقت در مصرف مواد خوراکی بر اساس اطلاعات راهنمای تغذیه‌ای را بین آنان توزیع کردند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت
  • کد خبر : 264252
کلمات کلیدی
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

برپایی غرفه سلامت درمحل برگزاری نمازجمعه برپایی غرفه سلامت درمحل برگزاری نمازجمعه برپایی غرفه سلامت درمحل برگزاری نمازجمعه برپایی غرفه سلامت درمحل برگزاری نمازجمعه برپایی غرفه سلامت درمحل برگزاری نمازجمعه