• تاریخ انتشار : 1400/10/08 - 13:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید میدانی نمایندگان ادارات کل سازمان غذا و دارو از معاونت غذا و دارو

جلسه ای با حضور نمایندگان ادارات کل سازمان غذا و دارو با هدف بررسی عملکرد روند بازرسی ها، رسیدگی به شکایات و نظارت بر عملکرد داروخانه های تحت نظارت معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه ای با هدف بررسی عملکرد روند بازرسی ها، رسیدگی به شکایات و نظارت بر عملکرد داروخانه ها، کارخانجات، شرکت های پخش و سایر مراکز تحت پوشش معاونت غذا و دارو با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، مدیران و نمایندگان ادارات کل سازمان غذا و دارو روز سه شنبه  7 دی 1400 در محل سالن شورای معاونت برگزار شد.
در ابتدای این بازدید جلسه ای به منظور معرفی اعضای گروه پایش، هدف از بازدید و بررسی عملکرد واحد های معاونت غذا و دارو شد و مدیران مربوطه گزارشی از عملکرد واحد ارائه دادند.
دکتر حاجی محمودی به برخی چالش های پیش روی معاونت غذا و دارو از قبیل مشکلات موجود با سازمان اموال تملیکی، گمرکات، عرضه اقلام سلامت محور در فضای مجازی، تعامل دستگاهی و سایر مشکلات اشاره کردند.
در ادامه مدیران معاونت نیز به برخی از چالش های فی مابین دانشگاه و سازمان غذا و دارو اشاره کردند.
سپس نمایندگان ادارات کل سازمان غذا و دارو به بازدید میدانی از معاونت غذا و دارو و برخی از مراکز تحت پوشش این معاونت پرداختند.
در پایان، گروه پایش پس از جمع آوری مستندات ضمن قدردانی از معاون غذا و دارو و سایر مدیران معاونت، از عملکرد مدیریت های معاونت غذا و دارو اعلام رضایت کردند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 244086
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *