• تاریخ انتشار : 1401/03/18 - 18:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتخاب معاونت غذا و دارو به عنوان پایلوت طرح یکپارچه سازی وب سایت معاونت های دانشگاه

نشست هماهنگی و ارائه مدل وب برندینگ معانت غذا و دارو به منظور ارتقای رتبه دانشگاه در سامانه وبومتریکس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، نشست هماهنگی و ارائه مدل وب برندینگ معاونت غذا و دارو به منظور ارتقای رتبه دانشگاه در سامانه وبومتریکس روز سه شنبه 17 خرداد 1401 با حضور دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و دارو، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و مسئولان و کارشناسان معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر ترابی گفت: معاونت غذا و دارو با توجه به پیگیری های آقای دکتر غفارزاده، به عنوان پایلوت وب سایت جدید انتخاب شد؛ که بعد از تکمیل طرح به عنوان نمونه برای بقیه واحدها در نظر گرفته می شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه افزود: ما در این خصوص بحث وبومتری دانشگاه را داریم، که در رنکینگ بین المللی رتبه دانشگاه در حال حاضر 504 است و در بین زیرمجموعه های دانشگاه، تعداد کمی  در این رتبه بندی هستند؛ ما این تغییرات را در وب سایت ها ایجاد می کنیم تا بتوانیم به این استانداردها نزدیک شویم.
وی گفت: در استاندارهای جدید وبومتری باید دوره های زمانی مشخص برای افزودن اطلاعات به سایت داشته باشیم که اگر رعایت نشود باعث کاهش رتبه خواهد شد.
دکتر غفارزاده ضمن استقبال از این طرح و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: حتما باید تغییرات صورت پذیرد و خدمات باید ساختار پیدا کند تا بتواند به ساختار دانشگاه کمک کند.
در ادامه مهندس سارا نعیمی با ارائه صفحه و پنل جدید برای وب سایت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد و به سوالات حاضران پاسخ داد.
در پایان حاضرین در این نشست نظرات، پیشنهادها و سوالات خود را در خصوص اهداف و جزییات صفحه جدید عنوان کردند.
توضیح اینکه مقرر شد نشست مشورتی برای آمادگی پایلوت شدن و معرفی به مدیران معاونت غذا و دارو در جلسه شورای مدیران معاونت، هفته آینده با حضور روابط عمومی دانشگاه برگزار شود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 227028
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *