• تاریخ انتشار : 1401/03/02 - 11:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 72
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اعلام ویژه برنامه های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو گفت: کلام الهی امام راحل (ره) مبنی بر اینکه "خرمشهر را خدا آزاد کرد" پرمعناترین و ارزشمندترین کلام معنوی و حماسی امام خمینی (ره) در فتح خرمشهر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر ابوالفضل نجاریان مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی معاونت غذا و دارو، با اشاره به کلام الهی امام راحل (ره) مبنی بر اینکه "خرمشهر را خدا آزاد کرد" این جمله را پرمعناترین و ارزشمندترین کلام معنوی و حماسی امام خمینی (ره) در فتح خرمشهر عنوان کرد.
دکتر نجاریان گفت: خرمشهر حق معنوی ملت ایران است و حماسه آزادسازی این شهر از لوث متجاوزان بعثی همواره به‌عنوان فتحی ظفرمند و افتخارآفرین می‌بایست به نسل‌های آینده‌ی این مملکت منتقل شود.
مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی معاونت غذا و دارو در ادامه خاطرنشان کرد: این معاونت نیز در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌هایی ازجمله برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع کتاب رایگان در پیاده راه معاونت غذا و دارو، پخش سرود های مرتبط با آزادسازی خرمشهر و سلام فرمانده، برپایی جشن و توزیع شیرینی بین کارکنان، پخش فیلم "منصور" و  فضاسازی محیطی برگزار خواهد کرد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 227036
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *