https://fdo.tums.ac.ir//News/هشدار-در-خصوص-مصرف-همزمان-دسته-دارویی-اپیوئیدها-و-بنزودیازپینها
308863 1404/08/11 - اطلاعیه مدیریت نظارت و پایش فراورده های سلامت,اطلاعیه ADR,اطلاعیه معاونت 0 اطلاعیه شماره 137 ADR پیرو دریافت گزارش عوارض جدی به دنبال مصرف همزمان داروهای تزریقی دیازپام و مورفین سولفات که به علت عارضه ایست تنفسی منجر به مرگ بیمار شد و به منظور پیشگیری از عوارض مشابه،خواهشمند است به اطلاعیه ذیل توجه فرمایید اپیوئیدبنزودیازپین ادمین پایش اطلاعیه ADR لیست اطلاعیه های ADR لیست اطلاعیه ADR جهت سهولت دسترسی منتشر میگردد. 1403/02/17 - اطلاعیه شماره 129 ADR هشدار در خصوص نکات ایم
https://fdo.tums.ac.ir//news/لیست-اطلاعیه-های-ADR-
اطلاعیه ADR لیست اطلاعیه ADR جهت سهولت دسترسی منتشر میگردد. جهت مشاهده اطلاعیه ADR کلیک کنید. اطلاعیه شماره 144 ADR _ هشدار در خصوص استفاده مشترک از قلمهای تزریقی دارو اطلاعیه شماره 143 ADR _ هشدار در خصوص نکات ایمنی مصرف داروی بوپروپیون / نالترکسون اطلاعیه شماره 142 ADR _ هشدار در خصوص نکات ایمنی مصرف داروی آمپیسیلین تزریقی اطلاعیه شماره 141 ADR _ هشدار در خصوص نکات ایمنی مصرف داروی گاباپنتین اطلاعیه شماره 140 ADR _ هشدارهای ایمنی مصرف داروی آیودیکسانول اطلاعیه شماره 139 ADR _