• تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 07:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 250
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز جهانی غذا

دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه شعار روز جهانی غذا 1403 «حق برخورداری از غذا برای یک زندگی بهتر و آینده ای روشن تر» است به اهمیت دسترسی مردم به غذای متنوع، مغذی، مقرون به صرفه و ایمن تاکید کرد.

پیام سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه به مناسبت روز جهانی غذا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی سرپرست معاونت غذا و دارو، در پیامی ضمن تبریک 24 مهر باعنوان روز جهانی غذا گفت: این روز به افتخار تاسیس سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در سال ۱۹۴۵ نامگذاری شده و در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود.
متن پیام به شرح زیر است:
روز جهانی غذا 1403 با شعار ”حق برخورداری از غذا برای یک زندگی بهتر و آینده ای روشن تر“ به اهمیت دسترسی مردم به غذای متنوع، مغذی، مقرون به صرفه و ایمن تاکید دارد.
این روز فرصتی است برای اتحاد و همکاری و تلاش برای دست یابی به جهانی که کسی در آن گرسنه نیست. افزون بر همه این موارد، روز غذا یک فرصت مناسب برای آگاهی بخشی به مردم درباره اهمیت تغذیه سالم و متناسب با نیازهای بدن است. این روز به ما یادآوری می‌کند که چگونه با انتخاب مناسب مواد غذایی و تنوع و تعادل در رژیم غذایی، سلامتی خود را حفظ و بهبود بخشیم.
در پایان لازم می دانم از تلاش تمامی فعالان حوزه غذا و تغذیه به ویژه صنعت غذای کشور تشکر و قدردانی نموده و امید دارم بتوانیم از طریق ارتقای سطح تعاملات فی مابین و انسجام بخشی برنامه های اجرایی زمینه دستیابی بیشتر به اهداف کلان کشور در حوزه راهبردی غذا و تغذیه و ارتقای سطح سلامت جامعه را فراهم آوریم.
دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی
سرپرست معاونت غذا و دارو

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281143
پریسا کریمی
تهیه کننده

پریسا کریمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه