• تاریخ انتشار : 1403/07/24 - 12:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 509
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران

آیین گرامیداشت روز جهانی غذا، با حضور دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهندس کسری مومنیان مدیر و همکاران اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی در دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، همزمان با فرارسیدن روز جهانی غذا ۲۴ مهر (۱۶اکتبر) مراسم گرامیداشت و قدردانی از کارشناسان اداره غذایی با حضور دکتر زهرا جهانگرد رفسنجانی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، مهندس کسری مومنیان مدیر و همکاران اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی در دفتر معاونت غذا و دارو  برگزار شد.

در این مراسم دکتر جهانگرد رفسنجانی ضمن تبریک روز جهانی غذا گفت: ایمنی و سلامت فرآورده های غذایی و آشامیدنی در ارتقای سلامت جامعه نقش به سزایی دارد و یکی از وظایف مهم دولت ها تامین غذای سالم و مورد نیاز مردم است.

وی افزود: حضور فعالان صنعت در تولید محصولات غذایی سالم و آموزش مصرف کنندگان به منظور انتخاب صحیح محصول از موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، به همین مناسبت از تلاش تمامی همکاران این مجموعه قدردانی می کنم.
توضیح اینکه این مراسم با برش کیک روز جهانی غذا و عکس یادگاری به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281384
پریسا کریمی
تهیه کننده

پریسا کریمی

تصاویر

مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا در معاونت غذا و دارو دانشگاه

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه