• تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 12:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 76
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بمناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز

برپایی غرفه آموزشی در بازار تهران

معاونت غذا و دارو دانشگاه باهدف ارتقای آگاهی عموم مردم با محوریت فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای اصیل و سالم در جهت سلامت جامعه غرفه آموزشی در بازار تهران برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو: به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ تیرماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت غذا و دارو تهران باهدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص  نحوه تشخیص اقلام سلامت‌محور اصیل و تقلبی (قاچاق) با کارشناسان معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی روز سه شنبه 19 تیر 1402  در محل بازار بزرگ تهران برپا شد.
همچنین: بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نحوه کار با سامانه استعلام اصالت کالا را با استفاده از تپلت و تلفن همراه توسط کارشناس حاضر در این غرفه آموزش دیدند.

در این غرفه: بروشورهایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت ‌محور وارداتی و نظام ردیابی و داخلی، راهنمای تغذیه ،چراغ راهنمای تغذیه ،ره‌گیری و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت‌محور  “ttac “بین بازدیدکنندگان توزیع شد.

این غرفه با همکاری صمیمانه هیئت‌امنای بازار تهران، معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برپا شد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 237970
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

برپایی غرفه آموزشی در بازار تهران برپایی غرفه آموزشی در بازار تهران برپایی غرفه آموزشی در بازار تهران برپایی غرفه آموزشی در بازار تهران برپایی غرفه آموزشی در بازار تهران

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *