• تاریخ انتشار : 1401/06/31 - 06:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون غذا و دارو به مناسبت فرا رسیدن سالروز هفته دفاع مقدس

دکتر جلال غفارزاده با صدور پیامی، فرارسیدن ۳۱شهریورماه سالروز دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر غفارزاده به مناسبت گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد .
در این پیام آمده است :
بسمه تعالی
دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است. هنگامه اتحاد و همبستگی ملّی مردم  در دفاع از شریعت اسلام و مرز های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد .
بدون تردید این دوران باشکوه پر از غرور، حماسه و رشادت و دلاوری یکی از برجسته ترین افتخارات در دفتر خاطرات نظام شکوهمند اسلامی است .
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کرده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
بدینوسیله اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این ایام غرورآفرین را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و همکاران گرانقدرم تبریک عرض می کنم.
دکتر جلال غفارزاده
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 226978
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *