• تاریخ انتشار : 1401/03/22 - 15:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی تیم صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از معاونت غذا و دارو

بازرسان دفتر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه در راستای صیانت از حقوق شهروندی از معاونت غذا و دارو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی روز شنبه 21 خرداد 1401 در محل دفتر معاون غذا و دارو با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی، امیر شایگان رئیس اداره رسیدگی به شکایات مدیریت بازرسی دانشگاه و زهرا فولادی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد دانشگاه، مدیران و کارشناسان مربوطه تشکیل شد.
در ابتدای جلسه دکتر نجاریان از پیگیری هر ساله ارزیابی کمیته صیانت از حقوق شهروندی و ارائه نظرات و بازخوردهای موثر به معاونت غذا و دارو قدردانی کرد.
وی در ادامه گفت: مهمترین نکته در خصوص حقوق شهروندی کارکنان این مجموعه، همدلی، تعصب و حس مسئولیت نسبت به معاونت غذا و دارو  است.
در این جلسه ضمن گزارش فعالیت های انجام شده در طول یکسال جاری، شاخص ها و زیرشاخص‌های برنامه عملیاتی سلامت اداری اعم از ارتقا سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم، استقرار نظام جامع توسعه، ترویج فرهنگ اقامه نماز، رسیدگی به شکایات مردمی، دسترسی به سامانه های رصد فضای مجازی، مناسب سازی فضای اداری ویژه جانبازان و معلولان و میز خدمت مورد بررسی و پایش قرار گرفت.
همچنین صورت جلسه های اختصاصی در طرح صیانت از حقوق شهروندی و شناسایی اعضاء گروه، لینک پیشنهادات و انتقادات، تعداد جلسات اخلاق حرفه ای برای کارمندان، شناسایی کارهای جرم خیز، شفاف سازی مراجعین معاونت غذا و دارو و پیشنهاد برای رفع مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفت.
توضیح اینکه بازرسان صیانت به همراه مدیران معاونت غذا و دارو از واحدهای مختلف معاونت غذا و دارو بازدید کردند و ضمن حضور در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و بهداشتی این معاونت از نزدیک در جریان فرآیندهای آزمایشگاه نیز قرار گرفتند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 227026
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *