• تاریخ انتشار : 1402/06/04 - 11:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک سرپرست معاونت غذا و دارو به مناسبت روز کارمند

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان به ویژه همکاران پرتلاش معاونت غذا و دارو تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست معاونت غذا و دارو به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو متن پیام دکتر سید اسماعیل سادات ابراهیمی به شرح ذیل است: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والامقام "رجایی و باهنر" است.
 
چهارم شهریورماه "روز کارمند"، نیز یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.از آنجایی که داشتن نیروی انسانی متعهد، متخصص و خلاق و کارآمد، از مهمترین و اثربخش‌ترین الزامات بالندگی و توسعه یک سازمان است، مسئولیت همکاران ما را در مجموعه دانشگاه در حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دوچندان می کند.
 
فرا رسیدن روز کارمند، فرصتی است برای مدیران دستگاه‌های اجرایی تا با به اشتراک گذاشتن اولویت‌ها و دغدغه های کلیدی سازمان و کارکنان که سرمایه‌های اصلی محسوب می‌شوند، بتوانند به صورت همزمان اهداف و ماموریت های سازمان و مسایل اساسی کارکنان را یکبار دیگر مرور و در جهت تحقق آنها توان و تلاش خویش را به کار گیرند.
 
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان دولت بخصوص همکاران صدیقم در معاونت غذا و دارو، بر تلاش مسئولان دانشگاه در قدردانی از زحمات کارمندان و حفظ حقوق ایشان تأکید می‌نمایم و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خواستارم.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 244828
ادمین  روابط عمومی
تهیه کننده

ادمین روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *