• تاریخ انتشار : 1401/08/08 - 10:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مصرف منطقی داروهای مخدر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه مصرف منطقی داروهای مخدر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

جلسه مصرف منطقی داروهای مخدر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، این جلسه روز شنبه 7 آبان 1401 با حضور معاون غذا و دارو، دکتر مهشید مظفری مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر، دکتر حنانه برادران مدیر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت، دکتر خدیجه رضایی مشاور معاون غذا و دارو و دکتر زینب رضاپور بیژنی مسئول واحد مخدر معاونت غذا و دارو در دفتر معاون غذا و دارو برگزار شد.
در این جلسه دکتر بیژنی و دکتر رضایی گزارش بازدیدهای انجام شده از بیمارستان ها ارائه و در ادامه حاضرین در جلسه در مورد گزارش های بازرسی انجام شده نظرات پیشنهادی خود را اعلام کردند.
در ادامه دکتر غفارزاده راه کارهای لازم را برای ادامه بررسی ها و تشکیل جلسات و کنترل مصرف منطقی داروهای مخدر در بیمارستان های تحت پوشش را ارائه دادند.
با توجه به گزارش بازرسی های انجام گرفته از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران مقرر شد جلسات آتی با حضور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی پزشکی تهران به منظور بررسی و پیگیری های لازم و تشکیل کمیته علمی صورت بگیرد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت دارو,بیمارستان ها
  • کد خبر : 226958
مدیر سایت
تهیه کننده

مدیر سایت

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *