• تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 08:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو

دکتر محمدکاظم بخشنده فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو بازدید کرد.

دیدار فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، نشست صمیمی دکتر محمدکاظم بخشنده فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از کانون بسیج شهید کاظمیان و اعضاء شورا در تاریخ  28 فروردین ۱۴۰۳ در محل سالن شورای این معاونت برگزار شد.

دکتر نجاریان مسئول کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو،ضمن خیر مقدم و تبریک به فرمانده جدید بسیج ،در خصوص اهمیت فعالیت‌های کمی و کیفی بسیج، آمادگی خود و اعضا را در روند و پیشبرد اهداف بسیج اعلام کرد.

وی افزود: فرصت خدمت برای مسئولان یک نعمت است و دراین شرایط خاص کشور، باید مدیران با تفکر بسیجی و به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی عمل کنند تا مانند گذشته در مقابل دسیسه‌های شیطان بزرگ موفق شویم.

دکتر بخشنده مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه نیز در ادامه ضمن تأکید برجذب حداکثری نیرو و لزوم تسریع در رفع مشکلات تشکیلاتی بسیج، رویکرد آینده بسیج دانشگاه را مبتنی بر هم‌افزایی و همفکری با خانواده بزرگ نیروی انسانی ارزشی و انقلابی دانشگاه اعلام نمود.

توضیح اینکه : در این جلسه مسئول و اعضای کانون بسیج ضمن معرفی و ارائه گزارش عملکرد پایگاه، نقطه نظرات خود را با فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در میان گذاشته و به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

  • گروه خبری : مناسبات و رویدادها
  • کد خبر : 263431
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

دیدار فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو دیدار فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو دیدار فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو دیدار فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو دیدار فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از کانون بسیج شهید کاظمیان معاونت غذا و دارو