• تاریخ انتشار : 1400/06/31 - 12:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشریح برنامه های معاونت غذا و دارو به مناسبت هفته دفاع مقدس

حفظ آرمان‌های انقلابی و ملی ایران اسلامی و اشاعه فرهنگ شهادت‌طلبی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های امروز ما در مقابل شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی و مسئول روابط عمومی معاونت، گفت: حفظ آرمان‌های انقلابی و ملی ایران اسلامی و اشاعه فرهنگ شهادت‌طلبی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های امروز ما در مقابل شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار شده است و این ایثارگری ها باید به روشهای مختلف به نسل های آینده منتقل شود.
دکتر نجاریان با اشاره به شرایط ویژه کشور و شیوع بیماری کرونا، گفت: تلاش کادر پزشکی و پرستاران در درمان بیماران ستودنی است و تلاش این عزیزان همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید مستندسازی شود تا آیندگان بدانند مردم این سرزمین در مقابله با بیماری کرونا ایثارگری کردند.
مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو افزود: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، فضاسازی محیطی و تعظیم شعائر به مناسبت هفته دفاع مقدس و حفظ شعائر ماه صفر، پخش آواهای مربوط به هفته دفاع مقدس، تجلیل از شهدای مدافع سلامت و توزیع ماسک، برپایی نمایشگاه کتاب و اهدای کتاب رایگان، غبارروبی مزار شهدای دانشگاه، تجلیل از رزمندگان معاونت غذا و دارو توسط مسئول بسیج، درج خاطرات ایثارگران معاونت غذا و دارو در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت، انعکاس دلنوشته فرزند شهید به مناست هفته دفاع مقدس در سایت دانشگاه و معاونت، برپایی مسابقه نقاشی بین فرزندان کارکنان و ارسال پیامک گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برنامه‌های معاونت غذا و دارو در این هفته است.
مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو در پایان با تاکید بر تدوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس به ویژه برپایی نمایشگاه با تامین سلامت مردم و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

  • گروه خبری : مناسبات و رویدادها
  • کد خبر : 244173
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *