• تاریخ انتشار : 1400/08/18 - 14:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از مدیر تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو

دکتر سعیدرضا شاهمرادی مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اهدای لوح سپاس از مهندس سعید غفوری رئیس اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، دکتر شاهمرادی مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اهدای لوح سپاس از تلاش ها، پیگیری ها و حضور مستمر مهندس غفوری رئیس اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو به عنوان عضو قرارگاه و مسئول کارگروه رفع موانع فرآیندهای جاری مرتبط با تولید، قدردانی کرد.
متن تقدیرنامه به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس غفوری
مدیر محترم تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
با اهدا سلام و احترام؛
نظر به تشکیل قرارگاه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی تجهیزات پزشکی کشور در سال جدید، بدین وسیله از تلاش ها، پیگیری ها و حضور مستمر جنابعالی به عنوان عضو قرارگاه و مسئول کارگروه رفع موانع فرآیندهای جاری مرتبط با تولید، و اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشکلات سامانه های نرم افزاری، همکاری در بازنگری و تدوین دستورالعمل ها و ارائه نقطه نظرات سازنده در جسات برگزار شده و نیز مجموعه تحت امر تقدیر و تشکر بعمل می آید. توفیق روزافزون در استمرار خدمت به نظام سلامت از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی مسئلت دارم.
دکتر سعیدرضا شاهمرادی
مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار مدیریت تجهیزات پزشکی
  • کد خبر : 244119
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *