• تاریخ انتشار : 1398/05/12 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آئین تکریم و معارفه مدیران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران امور عمومی و نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو

آئین تکریم و معارفه مهندس زینب آقامحسنی به‌عنوان مدير اداره نظارت بر مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي و مریم محمدزاده جمالیان به‌عنوان رئیس اداره امور عمومی معاونت غذا و دارو با حضور معاون غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ این مراسم  مراسم تکریم و معارفه زینب آقامحسنی به‌عنوان مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و مریم محمد زاده جمالیان به‌عنوان رئیس اداره امور عمومی معاونت غذا و دارو روز شنبه 12 مرداد 98 با حضور مدیران، رؤسا و کارکنان معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.
در این مراسم دکتر منان حاجی محمودی، معاون غذا و داروی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مراسم و نیز تقدیر و تشکر از زحمات دکتر منا جابری دوست در عرصه نظام سلامت و در حوزه نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی که موجبات ارتقاء سلامت جامعه را فراهم آورده است و مهندس زهرا محترمی در حوزه امور عمومی، از مساعی خالصانه آن‌ها در زمان تصدی مسئولیت حوزه‌های مذکور در این معاونت قدردانی کرد.
وی همچنین گفت: امید است حی توانا صحت، عزت، سعادت و توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش‌ازپیش عنایت فرماید و همواره به‌عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پیروز باشید.
در ادامه مراسم دکتر حاجی محمودی از زحمات مهندس ابوفاضلی، مهندس محبی، کیانی و نیلی زاده کارکنان سابق معاونت غذا و دارو تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم مهندس آقامحسنی و محمد زاده ضمن تشکر از معاون غذا و دارو دانشگاه و معرفی خود و سوابق اجرایی قبلی خود در حوزه‌های دیگر، اظهار داشتند: امیدواریم با میثاقی که با همکاران خود می‌بندیم حقی را از کسی ضایع نکنیم و در راستای خدمت صادقانه به مردم گام برداریم.
دکتر منان حاجی محمودی نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران جدید گفت: امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل با سایر واحدهای معاونت در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.
توضیح اینکه اساتید و اعضای هیئت‌علمی حاضر در جلسه نیز برای مدیران جدید و پیشین آرزوی موفقیت و سلامتی و سرافرازی کردند.
 
  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت
  • کد خبر : 244716
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر