شرح وظایف مدیریت تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران

معرفی اعضاء مدیریت تجهیزات پزشکی

» جناب آقای مهندس سعید غفوری (مدیر گروه تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه ) - فوق لیسانس مهندسی پزشکی

» ابلاغ جناب آقای محمد رضا جهانبانی (کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی)- لیسانس

» ابلاغ جناب آقای ابوذر گشانی (کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی)- لیسانس مدیریت بازرگانی

» ابلاغ جناب آقای مهندس میرسعسعانی(کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی)- فوق لیسانس مهندسی پزشکی 

» ابلاغ سرکار خانم مهندس مهسا سلیمی (کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی)- فوق لیسانس مهندسی پزشکی – بیوالکتریک

» ابلاغ سرکار خانم مهندس سورین فولادی فرد (کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی)- فوق لیسانس مهندسی پزشکی – بیوالکتریک

» ابلاغ سرکار خانم مهندس مرضیه کرمی (کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی)-لیسانس مهندسی پزشکی – بیوالکتریک

» ابلاغ سرکار خانم مهندس شقایق ملکی (کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی) - لیسانس مهندس پزشکی – بیوالکتریک

» ابلاغ سرکار خانم مهندس آتنا ناصری (کارشناس نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی)- لیسانس مهندسی پزشکی – بیومواد

 

    ابلاغ شرح وظایف اداره تجهیزات پزشکی    

  • نظارت بر شرکت های تولید کننده و توزیع و عرضه کننده تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی در منطقه تحت پوشش مطابق چک لیست ها و دستورالعمل های ابلاغی و اصلاح عملکرد در صورت مشاهده موارد نقض از دستورالعمل های مذکور 
  • نظارت بر واحد های صنفی توزیع و عرضه کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی در صورت مشاهده موارد نقض از دستورالعمل های مذکور 
  • نظارت بر واحد های تولیدی تجهیزات و ملزومات پزشکی در منطقه تحت پوشش به منظور رعایت استاندارد ها، GMP ضوابط و شرایط محیطی و تمدید مطابق دستورالعمل ابلاغی در صورت تفویض به دانشگاه و اصلاح عملکرد در صورت مشاهده موارد نقض از دستورالعمل های مذکور 
  • نظارت بر کلیه امور تفویض شده از طرف اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به دانشگاه ها و اصلاح عملکرد در صورت مشاهده موارد نقض از دستورالعمل مذکور 
  • صدور و تمدید پروانه ساخت تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق با آئین نامه، دستورالعمل‌ها، ضوابط، تفویضات و بخشنامه‌های ابلاغی
  • صدور/تمدید شناسنامه فعالیت برای واحد های صنفی توزیع و عرضه کننده و اصناف فعال تجهیزات و ملزومات پزشکی در منطقه تحت پوشش با رعایت ضوابط ابلاغی
  • اجرای آنالیز ABC و نظارت کامل بر فاکتور های خرید محصولات گروه A
  • تهیه چک لیست های داخلی جهت نظارت بر کلیه مواردی که موضوع آن در شرح وظایف آمده است 
  • تهیه آمار ملزومات پزشکی به تفکیک مراکز درمانی 
  • الویت بندی نیازهای تجهیزات پزشکی مراکز درمانی با رعایت کلیه ضوابط ابلاغی و به روزرسانی و پیگیری کمبودها
  • احراز فعالیت مسئولین فنی تجهیزات پزشکی در حوزه  توزیع کنندگاه فعال تجهیزات و مزومات پزشکی برای واحدهای متقاضی مستقر در منطقه تحت پوشش دانشگاه، مطابق با آئین نامه، دستورالعمل‌ها، ضوابط و بخشنامه‌های ابلاغی
  • رسیدگی به گزارشات مشکلات کیفی و حوادث ناگوار تجهیزات و ملزومات پزشکی(MDR) ، در صورت تفویض و مطابق با آئین نامه، دستورالعمل‌ها، ضوابط و بخشنامه‌های ابلاغی
  • انجام طرح PMQC برای تجهیزات و ملزومات پزشکی، مطابق با آئین نامه، دستورالعمل‌ها، ضوابط و بخشنامه‌های ابلاغی