• تاریخ انتشار : 1398/02/29 - 12:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به همت معاونت غذا و دارو:

جلسه هماهنگی و آموزش مرتبط با تفویض اختیار انبارها به شبکه‌های بهداشت و درمان، ری، اسلامشهر و جنوب

جلسه هماهنگی و آموزش مرتبط با تفویض اختیار انبارها و تجمیع و یکسان‌سازی چک‌لیست انبارها و بررسی سایر مسائل حقوقی و اجرایی در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه آموزشی با حضور مهندس ساسان قربانی کارشناس کنترل مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو، کارشناسان مطلع شبکه بهداشت شهرری، اسلامشهر، شبکه بهداشت جنوب، معاونت بهداشتی دانشگاه و نماینده شرکت persion در خصوص تفویض اختیار انبارها، گرید بندی انبارها، ردیابی و ره‌گیری کالاهای سلامت قاچاق موجود در انبارها شامل مواد اولیه، فرایند شده و نکات کاربردی کنترل برچسب اصالت و سلامت کالا 27 اردیبهشت 98 در محل دفتر معاونت برگزار شد.
مهندس قربانی کارشناس کنترل مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در این جلسه در خصوص راهکارهای ردیابی و ره‌گیری کالاهای قاچاق موجود در انبارها، نکات مربوط به چک‌لیست گرید بندی انبارها و نحوه برخورد با انبارهای گرید C و D، رعایت استانداردها و دستورالعمل‌های موجود در انبارهای نگهداری مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و راهکارهای شناسایی مواد اولیه قاچاق موجود در انبارها توضیحات لازم را به حاضرین در جلسه ارائه دادند.
مهندس قربانی در ادامه تأکید کرد: انبارها به‌عنوان حلقه و زنجیره میانی ورود کالاها (گمرک) و سطح عرضه از جایگاه ویژه‌ای جهت ردیابی کالاهای قاچاق قبل از ورود به سطح عرضه برخوردارند.
در ادامه مهندس ماندانا جوادپورکارشناس مسئول کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در خصوص رویکرد معاونت با متقاضیان شناسه نظارت کارگاهی، بازدید مشترک اولیه با کارشناسان شبکه‌های بهداشت، موارد مربوط به وجود واحدهای آلاینده و راهکارهای موجود بحث و تبادل‌نظر پرداخت.
در پایان مقرر شد مصوبات مربوط به هر دو جلسه کارشناسی و به شبکه‌های بهداشت ارسال شود.

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت غذا,اخبار معاونت
  • کد خبر : 244781
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر