• تاریخ انتشار : 1401/02/29 - 11:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

غرفه معاونت غذا و دارو در همایش و نمایشگاه مدوفارم

غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه در همایش و نمایشگاه تخصصی مهندسی پزشکی، دارو و مکمل ها تجهیزات، آزمایشگاه و علوم و صنایع وابسته حضور فعال داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، غرفه معاونت غذا و دارو در همایش و نمایشگاه تخصصی مهندسی پزشکی، دارو و مکمل ها تجهیزات، آزمایشگاه و علوم و صنایع وابسته که 20 تا  23 اردیبهشت ماه سال 1401 در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار شد؛ حضور فعال داشت.

برپایی همایش و نمایشگاه مدوفارم با محوریت جامعه سلامت، عرصه مناسبی برای شناخت چالش‌ها، انتقال دانش و تجربه و هم‌افزایی دستاوردهای نوین به شمار می‌رود.

در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای حوزه مواد و تجهیزات پزشکی در مقابله با کرونا در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

با توجه به اینکه یکی از رسالت های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران فرهنگ سازی و آموزش افراد جامعه در رابطه با طرح برچسب کنترل اصالت و تشخیص کالاهای سلامت محور اصیل و تقلبی از یکدیگر است، بدین منظور این معاونت در نمایشگاه مدوفارم غرفه ای را برپا کرد.

کارشناسان حاضر در این غرفه ضمن آموزش برچسب اصالت کالا به مراجعه کنندگان؛ شماره تلفن استعلام محصولات سلامت محور '۲۰۰۰۸۸۲۲' را در اختیار آنها قرار دادند تا چنانچه استعلامی در این زمینه دارند از آن شماره تلفن استفاده کنند.

بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نحوه نحوه استعلام اقلام وارداتی از سامانه ttac توسط کارشناس حاضر در این غرفه با استفاده از تبلت آموزش دیدند.

توضیح اینکه در این غرفه بسته هایی حاوی کارت  QRCODE معاونت غذا و دارو به همراه بروشور های اطلاع رسانی توزیع شد.

همچنین در غرفه معاونت غذا و دارو آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه گرافیک، اینفو میشن و کاریکاتور به نمایش گذاشته شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل,اخبار مدیریت تجهیزات پزشکی
  • کد خبر : 227041
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *