• تاریخ انتشار : 1398/08/06 - 15:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی غرفه پیشگیری از مسمومیت ها در بیمارستان بهارلو به همت معاونت غذا و دارو

به‌منظور اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی در مورد راه‌های پیشگیری از مسمومیت‌ها مختلف با شعار با افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویم غرفه‌ای در بیمارستان بهارلو برپا شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به مناسبت هفته پیشگیری از مسمومیت ها، غرفه اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی در مورد راه‌های پیشگیری از مسمومیت‌ها مختلف با شعار با 'افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویم' با حضور دکتر پریا عطایی کارشناس دارویی اداره نظارت و پایش فرآورده های سلامت معاونت غذا و دارو در بیمارستان بهارلو  روز دوشنبه 6 آبان 98 برپا شد.
دکتر عطایی در این غرفه به مراجعین توضیحاتی در خصوص انواع مسمومیت‌ها، مسمومیت در کودکان و پیشگیری از بروز مسمومیت دارویی در کودکان، مسمومیت‌های گوارشی، روش‌های پیشگیری از آن و اقدامات اولیه در برخورد با فرد مسموم  ارائه داد.
کارشناس حاضر در این غرفه، به منظور آموزش و اطلاع رسانی، بروشور و تراکت هایی با موضوع نحوه پیشگیری از مسمومیت در کودکان، مسمومیت ناشی از داروها، سموم دفع آفات، مواد شیمیایی، فلزات سنگین (فلز سرب)، سوءمصرف مواد مخدر، گازها و منو کسید کربن در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار داد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار مدیریت نظارت و پایش فراورده های سلامت
  • کد خبر : 244598
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر