• تاریخ انتشار : 1399/06/26 - 13:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری وبینار آموزشی و اطلاع رسانی معاونت غذا و دارو

وبینار آموزشی و اطلاع رسانی با هدف آشنایی در خصوص معرفی برچسپ اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل، تقلبی و قاچاق و پرسش و پاسخ درخصوص گیاهان دارویی، مکمل و شیرخشک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، اولین وبینار آموزشی اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل در روز سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ برگزار شد.

همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی غرفه اطلاع رسانی معاونت غذا و دارو درخصوص گیاهان دارویی، مکمل، شیرخشک و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور برگزار شد.

دکتر پروین مجدی نسب مدیر اداره فراوده های طبیعی، سنتی و مکمل گفت: این غرفه به منظور پیشگیری و مقابله با قاچاق و تقلب کالاهای حوزه سلامت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های کلی نظام سلامت و قوانین، آیین نامه ها و مصوبات جاری برگزار شد.

وی ضمن توضیح در خصوص تعریف قاچاق کالا و ارز، گفت: یکی از راه‌های شناسایی اقلام سلامت‌محور اصیل از قاچاق و تقلبی برچسب کنترل اصالت کالا است و در حال حاضر تمامی محصولات سلامت‌محور بایستی دارای برچسب اصالت یا برچسب ردیابی، ره‌گیری و کنترل اصالت باشند و هیچ‌گونه برچسب دیگری مورد تائید نیست.

در این وبینار آموزشی دکتر مجدی نسب پاسخگوی سوالات حاضرین در خصوص شیرخشک، مکمل، عطاری ها، مخدر و ... بود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار مدیریت فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل
  • کد خبر : 244386
روابط عمومی
تهیه کننده

روابط عمومی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *