• تاریخ انتشار : 1398/02/18 - 14:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه نحوه تخصیص اقلام دارویی خاص و مشمول سهمیه بندی در معاونت غذاو دارو دانشگاه

جلسه نحوه تخصیص اقلام دارویی خاص و مشمول سهمیه بندی باهدف ارتقای کیفی نحوه تخصیص اقلام دارویی خاص و تخصصی به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران در معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه نحوه تخصیص اقلام دارویی خاص و مشمول سهمیه بندی باهدف ارتقاء کیفی نحوه تخصیص اقلام دارویی خاص و تخصصی به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران، روز چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 98 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا ودارو دانشگاه، دکتر روئینی رئیس داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه و برخی از مدیران و کارشناسان دو مجموعه در محل دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در این جلسه دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به بررسی ارتقاء کیفی نحوه تخصیص اقلام دارویی خاص و تخصصی به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران پرداخت و حاضرین در جلسه پیشنهاد‌ات و نقطه نظرات خود را در خصوص موارد مطرح‌شده بیان داشتند.
در پایان مقرر شد به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران و با اولویت پیگیری، مراتب امر از طریق شرکت های سراسری پخش و توزیع دارو مورد پیگیری و اقدام واقع شود.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت دارو,اخبار معاونت
  • کد خبر : 244788
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر