• تاریخ انتشار : 1398/08/01 - 10:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه معرفی نرم‌افزار رصد آنلاین دارو در معاونت غذا و دارو

جلسه معرفی و آموزش نرم‌افزار رصد آنلاین دارو به‌منظور استخراج نیازمندی حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه معرفی و آموزش نرم‌افزار رصد آنلاین دارو در معاونت غذا و دارو با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه، مدیران دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، مسئولان IT دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی و نماینده شرکت پیمانکار راد روز سه‌شنبه 30 مهر 98 در محل دفتر معاون غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر حاجی محمودی در خصوص هدف از برگزاری این جلسه گفت: در این جلسه از حضور مدیران و کارشناسان این معاونت استفاده‌شده تا شاخص‌های مهم و کاربردی موردنیاز مدیران و معاونین دانشگاه تهیه و ارائه شود.
در این جلسه داشبورد طراحی‌شده توسط کارشناس شرکت پیمانکار به حاضرین در جلسه ارائه و  توضیحات لازم در مورد گزینه‌های مختلف داشبورد مدیریتی ازجمله نحوه ورود داروها در سامانه، بیماران، داروخانه‌ها، تأییدیه، تجمیعی داروها، تجمیعی بیماران و درخواست داده شد.
سپس دکتر حاجی محمودی به جمع‌بندی توضیحات داده‌شده پرداخت و گفت: طبق این توضیحات معاونت‌های غذا و دارو می‌توانند داروهای سهمیه‌ای را اعلام کنند، کدینگ داروخانه همان کد HIX و کدینگ دارو همان IRC است، در این سامانه بدون هیچ محدودیتی می‌توان داروخانه‌هایی که از سوی دانشگاه به‌عنوان داروخانه منتخب اعلام‌شده‌اند تعریف کرد و داروخانه‌ها می‌توانند با هر نرم‌افزاری اطلاعات را در سامانه درج کنند؛ و حاضرین در جلسه به ارائه نظرات، پیشنهاد‌ها و اشکالات موجود در سامانه پرداخته و بحث و تبادل‌نظر کردند.
همچنین مقرر شد نرم‌افزارهای داروخانه‌های منتخب استان تهران به‌منظور بررسی نوع نرم‌افزار و تعداد نرم‌افزارهای مشترک تجمیع و به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران تحویل و داروهای سهمیه‌ای به‌صورت نسخ الکترونیک ارسال شود.
 
  • گروه خبری : اخبار مدیریت دارو,اخبار معاونت
  • کد خبر : 244608
خدیجه  آب پر
تهیه کننده

خدیجه آب پر