• تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 11:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

به مناسبت روز ایمنی بیمار و ساماندهی قفسه دارویی :

توزیع پمفلت های مربوط به روز ایمنی بیمار در داروخانه های 13 آبان و ایثار

کارشناسان اداره نظارت و پایش فراورده های سلامت معاونت غذا و دارو به مناسبت 27 شهریور روز ایمنی بیمار و ساماندهی قفسه دارویی اقدام به توزیع پمفلت های مربوط به روز ایمنی دارو در داروخانه های 13 آبان و ایثار کردند.

توزیع پمفلت های مربوط به روز ایمنی دارو در داروخانه های 13 آبان و ایثار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو:صبح امروز 27 شهریور 1403، دکتر مائده دهاقین و مهدیس مرادیان از کارشناسان اداره نظارت و پایش فراورده های سلامت به مناسبت روز ایمنی بیمار و ساماندهی قفسه دارویی اقدام به توزیع پمفلت های مربوط به روز ایمنی بیمار در داروخانه های 13 آبان و ایثار کردند.

همچنین: باتوجه به جنبه های مختلف ایمنی بیمار که مستلزم همبستگی بیماران،خانواده ها،مراقبان بیمار،کادر درمان و ساست گذاران عرصه بهداشت است، سعی شد در این راستا از طریق پخش پمفلت مواردی چون سامان دهی کیسه های دارو محتوی قرص،کپسول و یا شربت نیمه مصرف شده و استفاده ایمن از داروها به عموم مردم آموزش داده شود.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار مدیریت نظارت و پایش فراورده های سلامت
  • کد خبر : 277835
کلمات کلیدی
ادمین  روابط عمومی
نویسنده

ادمین روابط عمومی

توزیع پمفلت های مربوط به روز ایمنی دارو در داروخانه های 13 آبان و ایثار توزیع پمفلت های مربوط به روز ایمنی دارو در داروخانه های 13 آبان و ایثار توزیع پمفلت های مربوط به روز ایمنی دارو در داروخانه های 13 آبان و ایثار

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *